mystoories

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Josefin Aldenfalk - 2 mars 2014 22:04

      

    






Strandfesten hos Catja-Mollys perspektiv


Klockan var halv åtta och det var hur mycket folk som helst här, vissa personer kände inte jag men det var hur kul som helst och det verkar som att Oscar har kul här. Han stod just nu och dansa med någon tjej, jag satt och vila vid baren en stund.


Jag satt och prata med en som hette Lina och hon var hur snäll som helst. Vi pratade om allting, tills jag kände ett par armar runt min midja. Jag vände mig om och mötte världens finaste ögon.


-Hej finaste, sa jag och pussa han lätt på munnen.´


-Du är finaste jag ser, sa Oscar och gav mig en kyss.


-Har du det skoj här? sa jag sen och log.


-Ja det är hur trevligt som helst, speciellt med dig här, sa Oscar och satt sig på stolen bredvid mig.


Jag log bara till svar och han la sin arm runt mina axlar.  Resten av kvällen så hängde vi med Roshana, Catja och några som hette Jennifer och Lina. Vi skrattade och hade det hur trevligt som helst.


-Oscar jag ska bara på toan snabbt, sa jag och pussa han snabbt på kinden.


-Okej skynda dig tillbaka så jag inte saknar dig  för mycket, sa Oscar och log.


Jag reste mig upp och gick bort mot toaletterna. När jag var färdig och skulle gå tillbaka så blev jag stoppad av en ganska lång blond tjej med.


-Hej kan jag hjälpa dig med något? Sa jag och kollade frågande på henne.


-Ja det kan du, håll dig borta från Oscar så kommer det inte hända något, sa hon och hån log emot mig.


-Ursäkta? Sa jag och kollade mer argt på henne nu.


-Du hörde mig. Håll dig borta från Oscar han är min, sa hon igen.


-Du kan inte tvinga mig att hålla mig borta från Oscar, sa jag.


-Okej men du kommer ångra dig, sa hon och sen så försvann hon helt plötsligt.


Jag stod kvar där och förstod inte vad som precis hände, vem var hon… jag måste fråga Oscar om han vet något om det här, för jag blev faktiskt lite rädd att det kommer hända något hemskt…. Mer han jag inte tänka för en jag kände ett par armar runt min midja och par läppar mot min nacke.






Vid baren-Oscars perspektiv


Molly hade varit borta ganska länge nu och jag gick till toaletterna med hon var inte där. Jag gick runt och letade sen så såg jag henne stå vid dansgolvet. Jag gick fram och la mina armar runt hennes midja och hon vände sig om och hon såg rädd ut.


-Älskling har det hänt något? Sa jag och kollade oroligt på henne.


-Nej det är inget, sa Molly och försökte le lite men jag såg att hon tänkte på något.


-Är du säker på det? Jag ser att det är något du tänker på, sa jag och kollade in i hennes ögon.


-Ja jag är säker, du behöver inte oroa dig, sa Molly och gav mig en puss på kinden.


Jag log till svar och gav Molly en kram, men innan jag hann säga något så tystande musiken och det låt som en pistolskott och alla började springa omkring och jag hållde hårt i Mollys hans för att inte tappa bort henne, men det hjälpte inte vi råkade tappa greppet om varandra och snart så såg jag inte Molly någonstans……




DÄR KOM ÄNTLIGEN LAPITEL 12, FÖRLÅT FÖR DET HAR DRÖJT MEN HAR INTE HAFT TID OCH HAR VARIT TRÖTT FÖR ATT SÄTTA PÅ DATORN ;) MEN NU ÄR JAG IGÅNG IGEN OCH HAR REDAN BÖRJAR SKRIVA PÅ KAPITEL 13 SOM JAG TROR JAG KOMMA UPP IMORGON KVÄLL NÅGON GÅNG :)


NI ÄR BARA BÄST NÄR NI KOMMENTERAR ATT NI GILLAR MINA NOVELLER, DET FÅR MIG ATT VILJA SKRIVA MER!

STOR KRAM TILL ER FINASTE!! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej & välkomna!
Här kommer jag skriva mina egna noveller om olika kändisar (dom artisterna jag gillar)
Hoppas ni ska gilla dom och kommer följa bloggen:)

DOM HÄR NOVELLENRA ÄR PÅHITTADE, SÅ INGET HAR HÄNT PÅ RIKTIGT!

Kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards