mystoories

Direktlänk till inlägg 2 februari 2014

Mirage-kapitel 6

Av Josefin Aldenfalk - 2 februari 2014 20:58

Publicerad 2014-01-12 00:18:06 i Mirage,

    
 

 
 

Nästa dag-fortfarande Mollys perspektiv


Jag vaknade och hade ont i huvudet, så jag gick upp och tog en huvudvärkstablett och gick sen och la mig. Jag somnade till en stund till och vaknade runt halv tolv att jag gick ett sms, jag vände mig om och tog mobilen och när jag läste sms:et blev jag lite rädd….


Det ståg


Hej snygging! Om du minns igår från klubben att jag stod och kolla på dig, så var det för att jag blev helt förtrollad, du är världens sexigaste jag har sett och vill så gärna träffa dig snart. Jag vill verkligen ha dig i mitt liv, du är allt jag vill ha /Puss och kram från mig


Jag läste det flera gånger och fick rysningar varje gång, men jag svarade inte och raderade sms:et på en gång. Sen så kände jag en arm runt min midja så jag vände mig om och såg att Oscar hade vaknat till.


-God morgon snygging, sa jag och pussa han på munnen.

-God morgon ängeln min, sa Oscar och kysste mig, som snabbt blev till hångel. Oscar lyfte upp mig så jag hamnade ovanpå han, och jag böjde mig ner och när vi var några centimeter med läpparna så sa jag.

-Jag älskar dig himla mycket, sa jag och log.

-Jag älskar dig med, sa Oscar och sen så tryckte jag mina läppar mot hans och hans händer kommer under min t-shirt som jag sov i. Vi rullade runt sen så jag hamnade under han, vi fortsatte att kyssas och han slickade min underläpp och jag öppnade munnen lite, så våra tungor brottades lite i min mun. Sen så la Oscar bredvid mig och jag la mitt huvud på hans bröst, han smekte min rygg. Jag kunde inte sluta tänka på sms:et jag fick, vem är det ifrån och vad vill han mig, jag vaknade till att Oscar sa något.


-Vad ligger du och tänker på? sa Oscar och lyfte upp mitt huvud så vi kollade in i varandras ögon.

-Hur mycket jag älskar dig, sa jag och böjde mig fram och kysste hans läppar.

-Jag älskar dig Molly, sa Oscar och pussade mig på kinden.

-Jag börjar bli hungrig, sa jag och log.

-Jag med lite, sa Oscar och kli sitt huvud.


Vi gick upp och tog på oss, sen gick vi ner till köket och kollade som fanns och det var tomt. Så vi bestämde oss för att gå ut och äta en lunch för klockan är ju snart ett.




På väg till en lunchställe-Oscars perspektiv


Det var riktigt härligt ute så vi tog en promenad istället för att ta bilen in till stan, det var inte så långt heller med. Vi gick hand i hand och bara njöt av vädret och när vi kom fram till en liten mysig restaurang som vi båda gillade, så det fick det bli. Vi kom in och fick ett bord, när vi hade satt oss så kom en kypare med våra menyer och vi beställde.




*




När vi hade ätit klart så gick vi en stund på stan och ibland så var Molly borta i sina egna tankar, jag stannade för jag ville så gärna veta vad hon tänkte på.


-Älskling vad är det som du tänker på hela tiden? sa jag och kollade in i hennes ögon.

-Jag tänker inte på något speciellt, sa Molly och kollade in i mina ögon med.

-Jag ser att det är något älskling, sa jag sen.

-Men det är ingenting jag lovar, sa Molly sen.

-Okej jag ska sluta nu men om det är något som stör dig, så prata med mig för jag vill inte att du ska vara ledsen, sa jag och smekte hennes kind.

-Jag lovar att berätta om det är något, sa Molly och log ett lite leende.


Jag log till svar och pussade Molly på pannan, sen så gick vi vidare och kollade lite i affärer. Sen gick vi till ett fik och satt där en stund.





Senare under dagen-Mollys perspektiv


Jag har inte varit med riktigt för jag har bara tänkt på det sms:et och när Oscar frågade vad jag tänkte på så vet jag inte varför jag inte tala om det, men det är nog för jag vill inte göra han orolig... Men nu ska jag försöka glömma bort det och bara ha kul med vänner och min älskade Oscar.

Vi satt just nu på ett cafè efter att vi har kollade i olika affärer. Vi satt där ganska länge innan vi bestämde oss för att ta bussen hem, men när vi kom ut från caféet så såg jag en person som jag kände igen från igår på klubben. jag försökte ska bort han i huvudet, men det kändes som om han kom närmre oss, och jag blev rädd nu och visste inte vad jag skulle göra....


-Molly jag måste bara snabbt bara gå in och gå på toa snabbt, sa Oscar snabbt.

-Okej skynda dig, sa jag.


Oscar gav mig en puss på pannan och gick in till caféet igen för att låna toan. Jag kollade runt om jag såg han men det gjorde jag inte, jag gick fram och tillbaka tills jag kände en hand runt min mun och drog med mig in till en gränd.

Jag försökte komma loss men personen var för stark och snart så blev allt helt svart framför mig.........




Där kom äntligen kapitel 6 och förlåt att det dröjde men som sagt nu har skolan börjat igen och då vet jag inte hur jag ska hinna skriva men ska försöka skriva så det kommer 2stycken varje helg. Men hoppas ni ska gilla den och kapitel 7 kommer idag(söndag) som sagt hoppas ni ska tycka om den!

TACK FÖR ALLT STÖD JAG FÅR DET VÄRMER ENROMT MYCKET OCH UTAN ER SKULLE INTE BLOGGEN FINNAS, SÅ TACK FÖR ALLT NI GÖR SÅ ATT JAG VILL SKRIVA MER OCH GÖR MIG PEPPAD MED ALLA FINA ORD NI SKRIVER<3

STOR KRAM TILL ER ALLA!!! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Aldenfalk - 23 mars 2014 22:00


                            Nästa dag-Mollys perspektiv   Jag vaknade flera gånger inatt, av att jag har drömt mardrömmar om det som har hänt. Men det läskiga är att jag hade en röst i mitt huvud med orden ”Du kommer inte un...

Av Josefin Aldenfalk - 10 mars 2014 22:00


                    Mollys perspektiv-Innan festen blev kaos   Jag stod med Oscar armar runt mig och jag kunde inte sluta tänka på det hon sa, men jag ville inte ta upp det nu och sa att det inte var något. Men precis när Oscar skul...

Av Josefin Aldenfalk - 2 mars 2014 22:04

                      Strandfesten hos Catja-Mollys perspektiv   Klockan var halv åtta och det var hur mycket folk som helst här, vissa personer kände inte jag men det var hur kul som helst och det verkar som att Oscar har kul hä...

Av Josefin Aldenfalk - 22 februari 2014 23:44


             Oscars öppnar dörren-Oscars perspektiv   Jag gick ner från sovrummet och till hallen för att kolla vem som är här och knackar, och när jag öppnade fick jag en chock. För där stod min ex-flickvän Anna, som jag var ihop med i ...

Av Josefin Aldenfalk - 12 februari 2014 23:32

                 Tidigare-Mollys perspektiv   Vi satt i båten på väg in till Stockholm igen efter en härlig kväll på ön tillsammans, jag satt i en filt bredvid Oscar som styrde båten. När vi hade kommit ut på sjön så blev det mörkar...

Presentation

Hej & välkomna!
Här kommer jag skriva mina egna noveller om olika kändisar (dom artisterna jag gillar)
Hoppas ni ska gilla dom och kommer följa bloggen:)

DOM HÄR NOVELLENRA ÄR PÅHITTADE, SÅ INGET HAR HÄNT PÅ RIKTIGT!

Kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards