mystoories

Direktlänk till inlägg 4 februari 2014

Mirage-kapitel 9

Av Josefin Aldenfalk - 4 februari 2014 22:45

   

      



På båten på väg till restaurangen-Oscars perspektiv


Klockan är strax efter sju och vi sitter i båten på väg till restaurangen, jag styr båten och Molly sitter framför mig och hennes hår flyger i luften. Jag är världens lyckligaste som får ha världens finaste tjej.

När vi kom fram så hjälpte jag Molly av båten och vi gick hand i hand till restaurangen som jag bokade för oss två bara ikväll.




*





Vi har precis kommit fram till restaurangen, vi satt oss vid ett bord nära vattnet det var så himla mysig stund här ensamma med min fina Molly.


-Molly jag har något jag vill säga dig, sa jag och kollade in i hennes ögon.

-Okej vad då? Sa Molly och log sitt underbara leende som fick mitt hjärta att slå snabbare.

Jag tittade ner i bordet först för att samla mod att börja, sen tittade jag upp och rakt in i Mollys blåa vackra ögon.


-Jo vi har varit i ihop i 1månad idag, och det har varit den bästa månaden i mitt liv. Du har gjort mitt liv helt underbart att leva, Molly när dagarna är gråa så lyser du upp dom med ditt leende och närvaro. Jag älskar dig så fruktansvärt mycket, jag skulle aldrig klara mig utan dig i mitt liv, du är mitt allt Molly. Älskar dig nu och föralltid, sa jag och jag såg ett stort leende på Mollys läppar och några tårar som jag hoppades att det var lyckotårar.






Är på restaurangen-Mollys perspektiv


Vi har varit på restaurangen kanske i en halvtimme tills Oscar hade något att säga, jag lyssnade och det var så himla fint sagt av han. Jag blev så berörd att jag fick några tårar i ögonen för det var så himla fint.


-Jag älskar dig så fruktansvärt mycket jag med, du är mitt liv och ljus i livet, sa jag med ett leende på läpparna.

Jag böjde mig fram och våra läppar möttes i en magisk kyss, jag kände att Oscar log i kyssen och det gjorde jag med hur kan man älska en person så fruktansvärt mycket..??





*





Sen så kom kyparen med våra menyer och vi beställde, jag tog en räksallad med vitt bröd till och Oscar tog kycklinggratäng med ris till, så tog vi båda rött vin till som vi fick på en gång.






Senare på kvällen, går en promenad på längst stranden-fortfarandes Mollys perspektiv


Middagen var helt underbar god och nu gick vi hand i hand längst stranden, det har varit en helt magisk kväll bara vi två här tillsammans. Det var hur mysigt som helst att gå här nu när solen var på väg ner, helt plötsligt så stannar Oscar till och det gjorde jag med då efter som vi hållde varandras händer.


-Vad är det älskling? sa jag och tittade in i hans underbara bruna ögon.

-Nej inget, jag vill bara stanna upp och tänka hur lyckad lottad jag är som får ha dig i mitt liv, sa Oscar och böjde sig ner och kysste mina läppar i solnedgången.

-Jag älskar dig, sa jag och pussa han snabbt på munnen.

-Jag älskar dig mer, sa Oscar och log.

-Det är omöjligt, sa jag och log.

-Nej det är det inte, sa Oscar och försökte kyssa mig men jag sprang därifrån.

-Om du vill ha en kyss så får du att fånga mig, sa jag medan jag sprang.

Oscar sprang efter mig och han var snabbare än mig, så han kom ikapp mig.






Molly och Oscar är på stranden i solnedgången-Oscars perspektiv


Molly sprang ifrån min när jag försökte ge en kyss, jag bara skratta för mig själv och sprang sen efter henne i sanden. När jag kom ikapp Molly så satt hon i sanden helt plötsligt, jag satt mig ner bredvid henne och la en arm runt hennes axalar.


-Så vart är min kyss nu? Jag fånga ju dig, sa jag och flina lite.

-Haha du är för söt, sa Molly och sen så kände jag hennes läppar mot mina i en kyss.


Jag la min hand vi hennes kind, och kyssen blev mer intensiv, Molly satt sig gränslad över mina höfter och vi fortsatte att kyssas som snart blev till hångel. Jag lät min hand glida in inför hennes klänning, men Molly backade undan och jag såg frågande ut på henne.


-Inte här på stranden, sa Molly och log sitt underbara leende.

Jag log som svar och Molly satt sig bredvid mig igen och luta sitt huvud mot min axel, jag la min arm runt hennes axlar och vi såg det sista solstrålarna gå ner.






Runt tio på kvällen-Fortfarandes Oscars perspektiv


Vi gick tillbaka till båten och för att åka hem efter en härlig dag här på ön tillsammans bara vi två. Molly satt sig bredvid mig med en filt runt sig medan jag styrde båten och det hade blivit ganska mörkt nu så här på en sommar kväll.


Jag såg inget och råkade köra in i en klippa och det sista jag hörde var ett skrik och när jag kollade bredvid så satt inte Molly där längre……





DÄR KOM KAPITEL 9, OCH JAG HOPPAS NI SKA TYCKA OM DEN! SKA FÖRSÖKA BÖRJA MED NÄSTA KAPITEL IMORGON EFTER JAG HAR SLUTAT VID TRE, OCH FÅ KLART DEN SÅ SNABBT SOM MÖJLIGT :)

NI ÄR BARA BÄST NÄR NI KOMMENTERAR SÅ FINA SAKER OCH DET FÅR MIG ATT VILJA SKRIVA MER, SÅ TUSEN TACK OCH UTAN ER SKULLE INTE BLOGGEN FINNAS, SÅ TACK FÖR ATT NI GÖR DEN LEVANDE!


STOR KRAM TILL ER ALLA!! OCH TA HAND OM ER, NI ÄR FINA JUST SOM NI ÄR GLÖM ALDRIG DET!<3

 
 
Ingen bild

Tilda

6 februari 2014 23:31

så himla gulligt kapitel, dom är för söta! <3 undrar hur det går med Molly och vad som händer i fortsättningen, spännande!!
Kramkram!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefin Aldenfalk - 23 mars 2014 22:00


                            Nästa dag-Mollys perspektiv   Jag vaknade flera gånger inatt, av att jag har drömt mardrömmar om det som har hänt. Men det läskiga är att jag hade en röst i mitt huvud med orden ”Du kommer inte un...

Av Josefin Aldenfalk - 10 mars 2014 22:00


                    Mollys perspektiv-Innan festen blev kaos   Jag stod med Oscar armar runt mig och jag kunde inte sluta tänka på det hon sa, men jag ville inte ta upp det nu och sa att det inte var något. Men precis när Oscar skul...

Av Josefin Aldenfalk - 2 mars 2014 22:04

                      Strandfesten hos Catja-Mollys perspektiv   Klockan var halv åtta och det var hur mycket folk som helst här, vissa personer kände inte jag men det var hur kul som helst och det verkar som att Oscar har kul hä...

Av Josefin Aldenfalk - 22 februari 2014 23:44


             Oscars öppnar dörren-Oscars perspektiv   Jag gick ner från sovrummet och till hallen för att kolla vem som är här och knackar, och när jag öppnade fick jag en chock. För där stod min ex-flickvän Anna, som jag var ihop med i ...

Av Josefin Aldenfalk - 12 februari 2014 23:32

                 Tidigare-Mollys perspektiv   Vi satt i båten på väg in till Stockholm igen efter en härlig kväll på ön tillsammans, jag satt i en filt bredvid Oscar som styrde båten. När vi hade kommit ut på sjön så blev det mörkar...

Presentation

Hej & välkomna!
Här kommer jag skriva mina egna noveller om olika kändisar (dom artisterna jag gillar)
Hoppas ni ska gilla dom och kommer följa bloggen:)

DOM HÄR NOVELLENRA ÄR PÅHITTADE, SÅ INGET HAR HÄNT PÅ RIKTIGT!

Kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards